Κυριακή 16 Μαΐου 2010

Υπάρχουν χρήματα αλλά για ποιούς;;;;;

3 σχόλια:

Unknown είπε...

Οντε θα δείς το Βουλευτή
Φάνη να τριγυρίζει
και ψήφους να ζητά ξανά
δικούς του να ταίζει

με τα δικά μας τα λεφτά
κι όσα χουνε αρπάξει
από τις τσέπες των φτωχών
που τσ' έχουνε ρημάξει

κι από το κράτος το φτωχό
που τόκαμαν τσιφλίκι
το σόι τους να την περνά
όλο στο αραλίκι

πες του πως ήρθε ο καιρός
όλοι αυτοί οι ατσίδες
αντι για ψήφους νάβρουνε
στυλιάρια και σανίδες.

Καλό βράδυ Φάνη και υπομονη
Κωστής

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ασε ρε Φανη γιατι τα εχω παρει αγρια....δεν ξερουμε τωρα που πανε τα λεφτα;
Εκει που πηγαιναν παντα, αλλα αμα θα ξαναδουνε εμενα τη ψηφο μου, να μου τρυπησουν τη μυτη να μου φορεσουν χαλκα να με σερνουν σαν τη μαιμου---
Κανενα κερατα πάνω στο κεφαλι μου, και κριμα παντως γιατι πιστευα στο Γιωργο

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Κωστή
Πολύ σωστά τα λες Κωστή
πάντα τον εαυτό τους
κοιτάζανε την πάρτη τους
και τον περίγυρω τους.

Πρέπει ν΄ αλλάξουνε πολλά
νομίζω πως μπορούμε
και είμαι αισιόδοξος
τον τρόπο θα τον βρούμε.

Ρίκη
Πάντα υπήρχανε λεφτά
μόνο για τα λαμόγια
και μεις χορτάσαμε θαρρώ
λόγια και μόνο λόγια.

Κι αν δεν ψηφίσεις Ρίκη μου
τί έχεις να κερδίσεις
την τύχη σου στα χέρια τους
πάλι θα την αφήσεις.