Τρίτη 11 Μαΐου 2010

Είμαστε σε καλό δρόμο.............

9 σχόλια:

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Λατρεύω τη Κρήτη και το καλό το χιούμορ.Καλως σε βρήκα!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Αχτίδα καλώς όρισες
εδώ το προσπαθούμε
με μαντινάδες κρητικές
το πόνο να γλεντούμε.

Dreameraki είπε...

Βλέπω κι ανησυχώ κι εγώ
μα η βάρκα είναι σάπια
μπάζει από παντού νερά
και χάμω γελούν τα ψάρια

Εγώ δεν είμαι Κρητικιά
Μα νιώθω κάπως έτσι
Δάσκαλα είμαι σε χωριό
τση Κρήτης και μ'αρέσει

Πολύ μ'αρέσει ο τρόπος σου
τα λόγια,η γραφή σου
τα μπράβο μου ήρθα να σου πω
να συνεχίσεις έτσι!

Φιλιά και καλημέρες!(Έχεις καταγωγή από Γέργερη;)

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

you may say i΄m a dreamer



Η βάρκα μας εξόκειλε
παίρνει νερά και γέρνει
όμως σαν γέρικο σκαρί
καλά τα καταφέρνει.

Καλώς ήρθες.
Ναι είμαι από τη Γέργερη γέννημα θρέμα.
Σε ποιό χωριό διδάσκεις;

Dreameraki είπε...

Η βάρκα κι αν εξόκειλε
φίλε δεν με τρομάζει
εγώ με σκέψεις θετικές
της βάζω πετρογκάζι!

Καλώς σε βρήκα φίλε μου
και κοντοχωριανέ μου
στη Γέργερη υπηρετώ
εκεί είμαι δασκάλα!
Μα σε παρακαλώ πολύ
να μείνει μεταξύ μας
Το blog μου είναι μυστικό
κατάθεση ψυχής μου


Συγχαρητήρια για το πανέμορφο χωριό σου!Συγχαρητήρια για τη φύση που σέβεστε,προστατεύετε και αγάπατε!Έχω εντυπωσιαστεί!Αν έχεις μαθητούδι,διδάσκω στην Ε' τάξη!Απλώς είδα τον σύνδεσμο που έλεγε Γέργερη και χάρηκα πολύ,γιατί νιώθω κομμάτι αυτής!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Χάρηκα πάρα πολύ. Δεν υπάρχει κανένας λόγος δημοσιοποίησης των στοιχείων σου.
Ελπίζω να περνάς καλά στο χωριό μου. ο παππά Σταύρος είναι αδερφός μου.
να είσαι καλά.

Dreameraki είπε...

Δυστυχώς δεν τον γνωρίζω!Σ'ευχαριστώ πολύ για την εχεμύθεια!Περνάω πολύ καλά,χάρηκα κι εγώ!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Αν χρειαστείς οτιδήποτε μη δυστάσεις
όλοι είναι γνωστοί φίλοι συγγενείς.

Dreameraki είπε...

Σ'ευχαριστώ πολύ,αλλά γενικώς όλα κυλούν καλώς!Δόξα τω Θεώ!Να 'σαι καλά!Ό,τι χρειαστείς κι εσύ,αν μπορώ να φανώ κάπου χρήσιμη δηλαδή,μετά χαράς μου!