Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

o Τύπος σήμερα.

6 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Πιστεύω πως ισχύει το δευτερο συντεκνε

Η στροφή αυτή θα σώσει τη χώρα μας

Eva F. είπε...

Εγώ αλήθεια τι φταίω για όλα αυτά τα σκληρά/απάνθρωπα μέτρα?....
Να είσαι καλά Φάνη μου...που μ΄έκανες και μαντιναδόρισα...
:)).

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΡΕΞΗ ΟΥΤΕ ΝΑ ΦΑΣΚΕΛΩΣΕΙ.

ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Ρική
Μακάριτο πιστεύω σου
να βγει αληθινό
σίγουρα παντως μπαίνουμε
σε τούνελ μακρινό.

Eva F.
Δεν φται εσύ δεν φταίω εγώ
δεν φταίει ο μικρός
την νύφη την πληρώνει
και πάλι ο λαός.

SKPOYTZAKO
Να φασκελώσω φίλε μου
μα πες μου προς τα που
είναι πολλές οι ρίζες
το ξέρεις του κακού.

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Καλό μα και πρωτότυπο
φίλε μου το μπλογκάκι
που συνδυάζει σάτιρα
με εύστοχο στιχάκι

και τα στιχάκια είν` φορές
που μοιάζουνε με πέτρα
για να πετροβολήσουμε
αυτά τα νέα "μέτρα"...

Καλησπέρα

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

BloG-_o_-SatiRuS

Με μαντινάδες κρητικές
εδώ το προσπαθούμε
την καθημερινότητα
να την πετροβολούμε.

αυτά που μας πληγώνουνε
αυτά που μας πονούνε
εδώ χωρίς φανατισμός
στιχάκια θα γενούνε.

καλώς ήρθες φίλε μου