Τετάρτη 3 Μαρτίου 2010

Πώς είδατε τα μέτρα;

10 σχόλια:

D.Angel είπε...

Με τις υγείες μας

KAPISTRI είπε...

Σιγά σιγά θα χάσουν και τα υπόλοιπα οι δημόσιοι υπάλληλοι, μέχρι να απογοητευτούν και να μη θέλουν πλέον να είναι δημόσιοι υπάλληλοι!
Κρίμα, γιατί η Ελλάδα δεν είναι μόνο δημόσιοι υπάλληλοι, αλλά και Τράπεζες και φοροφυγάδες και ... ασφαλιστές με πολλά και μεγάλα εισοδήματα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΟΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ.
ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ...

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Mε τσι υγειες μας
χα χα
Αλλα τι αλλο μπορούσε να εκανε ομως κι αυτος ο άμοιρος ετσι που τα εκαναν οι αλλοι

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

angel
Σαφώς με τις υγείες μας
σαφώς με τον παρά μας
νομίζω χρόνια κάναμε
Angel τα δικά μας

ΚΑΠΙΣΤΡΙ
πάντα πληρώνου οι μικροί
και πάλι θα πληρώσουν
είναι φτωχοί οι πλούσιοι
δεν έχουνε να δώσουν.

SKROYTZAKO
Αντε να δούμε φίλε μου
και τώρα τι θα γίνει;
αυτά που ξέρεις ξέχνα τα
τίποτα δεν θα μείνει.

Ρίκη
...Τι να κανε ο άμοιρος
τα κάναν όλοι οι άλλοι,
όλους μας βάλαν Ρίκη μου
στο ίδιο το τσουβάλι.

Τους κλέφτες και τους τίμιους
οι τίμιοι πληρώνουν
πως γίνεται κάθε φορά
οι κλέφτες να γλυτώνουν;

Eva F. είπε...

Καλώς σε βρήκα σύντεκνε
κι΄ήντα θα με κεράσεις
αν θες να κάτσω έπαέ
αλοιώς θε να με χάσεις!...

Ε! μη μου πεις δεν τα κατάφερα...
Πολύ καλή σελίδα.
Θα την κρατήσω!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Eva F.
Είσαι πολλύ πολύ καλή
ωραία μαντινάδα
νομίζω κάνεις άνετα
και στα στενά καντάδα.

Είναι η γωνιά φυλόξενη
νομίζω δεν θα χάσεις
έχουμε γέλιο αρκετό
ρακές για να ξεσκάσεις.

Eva F. είπε...

Πρώτη φορά που έγραψα
εγώ μιά μαντινάδα
κι΄έχω χαρεί τόσο πολύ
που μ΄έπιασε ζαλάδα....

Αααααα!!!! Νομίζω θα γίνω μαντιναδόρισα!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Eva F.
Είσαι στο μέτρο σου σωστή,
σωστή στις συλλαβές,
ότι δεν έγραψες ποτέ
να μην το πεις ποθές.

Eva F. είπε...

:))

Πάντως σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για το καλώς όρισμα που για μένα ήταν πρωτότυπο αλλά και περίεργο έτσι όπως έγινε....
Να είσαι καλά Φάνη μου.
Θα τα λέμε και να μου βγει ξανά ... θα εκφραστώ πατριωτικά :))...