Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2009



Πέστε μου θα κουζουλαθώ, κάποιος να βοηθήσει
Αυτά που βλέπω γύρω μου θέλω να εξηγήσει

Ανοίξανε οι ουρανοί και βρέχει μόνο χρήμα
Στα μέρη μου αναβροχιά , θεέ μου είναι κρίμα.

Πέφτουν ευρώ στην εθνική στους δρόμους στα τρακτέρια
και οι αγρότες βρέθηκαν με θησαυρούς στα χέρια.

Αλλαξε η κυβέρνηση και ήρθε ευλογία
γεμίσανε σε μια στιγμή του κράτους τα ταμεία

Εφυγ΄ ο τρισκατάρατος ο Τσάρος ο Γιωργής
και άνθησε κάθε γωνιά της ξεχασμένης γης

Δίδονται επιδόματα σε γέρους και γριές
σ΄ άνεργους , σ΄ εργαζόμενους ,σε νέους μα και νιές.

Μεταμορφώθηκε για μιας και ο Καραμανλής
είναι μες τη τρελή χαρά αξίζει να τον δεις

Είν΄ ο καταλληλότερος για να μας κυβερνάει
δεν έχει σημασία το κόμμα του πως πάει.

Κώστα γιατί τον κράταγες, ένα τσιφούτη Τσάρο,
για πέντε χρόνια βλέπαμε στα μούτρα του τον χάρο.

Τώρα μ΄ αυτή την κίνηση το κλίμα το γυρίζεις
πες ότι είσαι νικητής και να πανηγυρίζεις

Κάποια στιγμή αν το μπορείς θέλω να εξηγήσεις
σε μια στιγμή πως μπόρεσες το κλίμα να γυρίσεις.

Τα χρόνια που περάσανε γέμιζες κουμπαρά;
Για να μπορείς να δώσεις σε όλους τη χαρά;

2 σχόλια:

ikor είπε...

Αφού σε νοιάζει Φάνη μου
πώς άλλαξε το κλίμα,
θα προσπαθήσω να στο πω
με μια ωραία ρίμα:

Οι Έλληνες δε νοιάζονται,
αν κυβερνούν λαμόγια,
μ' αλήθεια ηδονίζονται
ν' ακούν ωραία λόγια!

Όμως τελειώνει ο καιρός
που η επικοινωνία
θα κρύβει τα προβλήματα
από την κοινωνία.

Γιατί ο κόσμος γύρω μας
δεν την παλεύει άλλο,
βλέπει το πορτοφόλι του
και σφίγγει το καβάλο.

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Ετσι ΄ναι φίλε συμφωνώ,
πάντα σε κάθε κρίση
κοιτάζει ο καθ΄ ένας μας
το πως θα επιζήσει.