Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2009

Μάρα μου

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Tα συγχαρητήρια μου για το blog σου!!!Πολύ καλή δουλειά μαντιναδολόγε μου!
http://dreamer-angela.blogspot.com

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Τώρα να περιλάβεις το νέο "αντ' αυτού"! Δηλαδή τον Σουφλιά! Ο Ρουσό κάηκε...

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Ανώνυμος

Φίλε σε ευχαριστώ
για την επίσκεψη σου
το γέλιο να χεις συντροφιά
σε όλη τη ζωή σου.


Ασκαρδαμυκτί
Ολους τους σατιρίζουμε,
χωρίς δογματισμούς
λιγάκι να γελάσουμε
για να μερώσει ο νους.

D.Angel είπε...

Διαβάζω τη σελίδα σου
και πάντα ξενυχτάω
Με γέλια και χαμόγελα
την ώρα μου περνάω!!!
Καληνύχτα και επίσημα!!!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

dreamer-angel
Εύχομαι πάντα η ζωή
να σου χαμογελάει
Αγγελικό Χαμόγελο
νομίζω πως σου πάει.

ΟΡΕΙΝΟΣ είπε...

Η Μάρα είναι χριστιανή
και τον Ευφραίμ κοιτάζει,
Τση Μάρας τα καμώματα,
ο Θοδωρής θαυμάζει!

D.Angel είπε...

Μ αυτά σου τα γλυκόλογα
θαρρώ πως κοκκινίζω
ευχαριστώ σε Φώτη μου
ξανά σε χαιρετίζω!!!

Και καλό μήναααα!!!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Oρεινέ

Η Μάρα είναι χριστιανή
προσεύχεται και πάλι
να ξαναρθεί στα πράματα
να ξαναβρει κανάλι.

dreamer-Angel
Μήνα καλό σας εύχομαι,
καλές Αποκριές
παρέα με τσοι φίλους σας
μεζέδες και ρακές.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΕΓΩ Ο ΜΙΚΡΟΣ
ΠΟΥ ΕΠΕΣΑ ΣΑΝ ΚΕΡΑΥΝΟΣ;
ΟΛΟΙ ΛΕΤΕ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙΑ
ΚΑΙ ΓΩ ΜΑΖΕΥΩ ΤΑ ΣΤΙΧΑΚΙΑ.

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.

D.Angel είπε...

Χα χα χα αφοπλιστικός ο Φώτης
Σκρουτζάκομ ήρθες κι εσύ;;;
Τα φιλιά μου και στους δύο!!!

Jparalias ή απλά...Γιάννης είπε...

Καλομελέτα κι έρχεται η φίλη μας η Μάρα, με τόσους που μπαινόβγαιναν, δε λέω σαχλαμάρα!! Κανείς τους πια δε χάνεται και προκοπή δε βγαίνει, από τα πάρε-δώσε τους θα βγαίνουμε χαμένοι!! Καλό μήνα!!

D.Angel είπε...

Νάτος και ο Γιάννης είναι να μην κάνω ποδαρικό τελικά!!!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Dreamer-angel
Είναι οι φίλοι σου πολλοί
αυτοί που σ΄ αγαπούνε
και δεν σ΄ αφήνουνε ποτέ
παντού σ΄ ακολουθούνε

Φανούρης είναι το σωστό
φίλοι μου τ΄όνομα μου.
Φάνης , το κουτσουρέψανε
σε τούτη τη γωνιά μου.



Σκρουτζακος
Είσαι "μικρός" όπως μας λες
ποιήματα μαγεύεις
ξέρω πως στη σελίδα σου
πάρα πολλούς μαγεύεις.

Γιάννης
Φίλε μου καλώς όρισες
σε τούτη τη παρέα
βλέπω με τα τετράστοιχα
τα πας πολύ ωραία.

D.Angel είπε...

Χα χα χα ναι είμαστε πολλοί τελικά
Φανούρη!!!Ετσά
Χαίρομαι που χω τέτοιους φίλους!

ikor είπε...

Απ' τα ψηλά στα χαμηλά
κι απ' τα πολλά στα λίγα,
τρακτέρ θα πάρω Μάρα μου
να κάνω τον κολίγα.

Θόδωρε πάντα πίστευα
στο γιο του ταχυδρόμου,
σου αξίζουν βίλες και χλιδή
όχι βρισιές του δρόμου.

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Δύσκλο θα ΄ναι φίλε μου
να κάνει τον κολίγα
έχουνε μάθει στα πολλά
δεν φτάνουνε τα λίγα.