Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Σφίγγουν το σχοινί


5 σχόλια:

D.Angel είπε...

Πάντα έτσι δεν γίνεται;
Καλό Σ/Κ κ.Φάνη

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Μόνο αυτό.... Εδώ μας βρίζουν και μας υποτιμάνε...
Γιατί κανείς από τους ...φίλους ευρωπαίους δεν τα έβαλε με τους κακο-διαχειριστές μας (βλ. διαβολο-κυβερνήσεις) αλλά με τον ταλαίπωρο λαό;

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Unknown είπε...

Φάνη μου η απόφαση
είναι καιρό παρμένη
κι αυτοί το ξέρουν μοναχά
το τι μας περιμένει.

Το χαλινάρι στον λαιμό
μας τόχουνε φορέσει
και η βουκέντρα που βαστούν
όλους θα μας πονέσει.

Καλο Σαββατοκύριακο.


Κωστής

titividisfrixos είπε...

φιλε φανη μόλις που σε βρήκα κι έκανα εναν περίπατο πάνω στο ζωνάρι της σατιράς σου. Εγώ είμαι του πεζης σάτιρας αλλα που και που ρίχνω και μια ρίμα, θα εκτιμούσα την αποψησου για τα [κωμικα σκευάσματα] απο τον frixostitividis

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

D.Angel
Εντάξει έτσι γίνεται
έτσι θα συνεχίζουν;
Αρα μου λες συνέχεια
φτωχούς θα βασανίζουν;

ΦΥΡΔΗΝ ΜΙΓΔΗΝ
Μας βρίζουν μας πιέζουνε
και μας υποτιμούνε
αγριεμένους κάποτε
δεν πρέπει να μας δούνε;

Κωστή
Το χαλιναρι στο λαιμό
στη πλάτη το σαμάρι
μα να κλωτσίσει κάποτε
θα πρέπει το μουλάρι.

titividisfrixos
Φίλε μου καλώς όρισες
εδώ στη γειτονιά μας
έμμετρα σατιρίζουμε
εδώ τα βάσανα μας.