Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Σιγά τρομοκρατήθηκαν.


5 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πού να τον τρέχεις σύντεκνε τον έρμο τον παρά
κάνε εδώ επένδυση ....για χρήμα με ουρά (*)

(*) ενοείται μελλοντικά... τώρα θα βρίσκεις ευκαιρίες πολλές...μα εγώ θα σας ανοίγω τα μάτια;
;-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

εκλεισαν και την υποθεση Βατοπεδιου Φάνη μου....

55fm είπε...

Όλα τα εξαφανίζουν δια μαγείας,φίλε μου!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ
Πολλές γλαρένιες αγκαλιές
γλαρένιες επενδύσεις
ελεύθερος σαν το πουλί
ίσως μπορείς να ζήσεις.

Ρίκη
Οτι κι αν κάνουν Ρίκη μου
ο δρόμος ανοιχτός
αυτές τις υποθέσεις
τις κλείνει ο λαός.

50fm
Πασχίζουν να διασωθούν
το βλέπεις προσπαθούνε
μα με την ψήφο του λαού
θα εξαφανιστούνε.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

αυτές τις υποθέσεις
τις κλείνει ο λαός.

Μεγάλη κουβέντα είπες Φανη μου, πολυ μεγάλη!!!