Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2008

ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ



Δοξάστε με , τους νίκησα ,
είμαι πρωθυπουργός
Τώρα θα με
γνωρίσει
στ΄ αλήθεια ο λαός




Ακούω τις προτάσεις σας
και τα αιτήματα σας
Να ξέρετε θα βρίσκομαι

συνέχεια κοντά
σας





Είν
αι η ώρα δύσκολη θα
πρέπει να πληρώσω
Τόσα τους υποσχέθηκα

πρέπει κι εγώ να δώσω





Εδώ στην Πάρνηθα ψηλά ,

στα δάση τα καμένα
Κι αυτό θα το οφείλετε
να ξέρετε σε μένα





Σκάει το πρώτο πρόβλημα
μ ΄ αυτόν το Τσιτουρίδη
Και μου χαλάει από νωρίς
το όμορφο παιγνίδι






Προβληματίστηκα πολύ
Με τις υποκλοπές
Και μένα υποκλέπτανε

Το ξέρετε μαθές







Με τα ταμεία πρόβλημα
Πολλά λεφτά
χαμένα
Έβαλα όμως το Ζορμπά

Και τα ΄χει σκεπασμένα








Τα λέω κατά πρόσωπο
με ξένους αρχηγούς
Με γείτονες Βαλκάνιους
μα και τους μακρινούς









Σκάσανε σκάνδαλα πολλά
Μύρισε η αυλή μου,
Ζορίζεται πάρα πολύ

Και η κυβέρνηση μου






Πω Πω προβλήματα σορός
Και πως θα βρω τη λύση
Που να κοιτάξω ,
ποιος μπορεί
Εδώ να βοηθήσει





Θα πρέπει όλα ψύχραιμα
Να τ΄ αντιμετωπίσω
Και όλα τα προβλήματα
Και πάλι θα τα λύσω

Δεν υπάρχουν σχόλια: