Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2008

ΚΑΡΑ ΑΜΑΝ ΛΗΣ


ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

Είμαι πολύ χαρούμενος με την κυβέρνηση μου
Και η ικανοποίηση γεμίζει τη ψυχή μου

Ολοι το βλέπετε , θαρρώ, πετάει η ομάδα
Γέλιο σκορπάει άφθονο σε όλη την Ελλάδα

Η νέα μου κυβέρνηση μόνο σε λίγους μήνες
Ξεκαθαρίζει σταθερά τους άχρηστους κηφήνες

Το βλέπετε με το Ζορμπά , του είπαμε να ψάξει
Τις μίζες τη διαφθορά άμεσα να πατάξει

Όμως εφάνηκε μικρός γι αυτές τις περιστάσεις
Γι αυτό και ΄μεις τις παίρνουμε αυτές τις αποστάσεις

Είπαμε φίλτατε Ζορμπά το πόρισμα να βγάλεις
Όμως με τη κυβέρνηση δεν πρέπει να τα βάλεις

Κοιτάξτε με τον υπουργό , τον φίλο τον Μαγγίνα
Πόσες βλακείες έκανε μόνος του στην Αθήνα

Ηταν ο πιο κατάλληλος το πρόβλημα να λύσει
Είχε αμαρτήσει φίλοι μου το θέμα το ΄χει ζήσει

Είχε τους ανασφάλιστους, τ΄ αναψυκτήρια του
Το πρόβλημα ξεκάθαρα στα χέρια τα δικά του

Αρα μπορούσε άνετα αυτός να δώσει λύσεις
Και να σε πιάσει σίγουρα όταν παρανομήσεις

Να λύσει τ΄ ασφαλιστικό να σώσει τα ταμεία
Τις πολεοδομίες μας απ΄ τη παρανομία

Κι έρχομαι στο Ζαχόπουλο, με λύπησε πολύ
Ένα κομμάτι εκλεκτό που είχα στην αυλή

Για χρόνια στο πολιτισμό, ναι το δεξί μου χέρι
Και τώρα μόνο βάσανα έρχεται να μου φέρει

Γιατί το αποφάσισε και πήγε να πηδήσει;
Αυτός είχε το πρόβλημα κι έδωσε και τη λύση

Μα και στην Ολυμπιακή το πρόβλημα λυμένο
Το Χατζηδάκη σύντομα να έρθει περιμένω

Ν΄ ανακοινώσει επίσημα πως άλλο πια δεν πάει
Πως δεν μπορεί στον ουρανό αύριο να πετάει

Το ξεκαθάρισε ο Μπαρό πως θα μας τιμωρήσει
Σύντομα αν δεν δώσουμε στο πρόβλημα τη λύση

Γι αυτό και μεις την κλείνουμε, να μην τιμωρηθούμε
Κάπου θα βρούμε τα φτερά με άλλους να πετούμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: