Σάββατο 30 Ιουνίου 2007

ΘΕΕ ΜΟΥ


Θεέ μου δος μου δύναμη δεν τους αντέχω άλλο
κάθε βδομάδα έρχεται σκάνδαλο πιο μεγάλο

ομόλογα ομόλογα δεν λένε να τελειώσουν
και τη μισή κυβέρνηση στο τέλος θα ξηλώσουν

έμπλεξα με Πολύδωρα και πως θ απαλλαγώ
από αυτό το λούκι δεν ξέρω πως θα βγω

καθημερνά αναρχικοί και κάποιον ρεζιλεύουν
ακόμη δεν κατάλαβα τι θένε τι γυρεύουν

με τον Αλογοσκούφη πές μου πως θα γλυτώσω
θέ μου και τι αντάλλαγμα πρέπει εγώ να δώσω

το άσπρο μαύρο κάνει με την οικονομία
πρώτος τη τάξη υπουργός στη μαύρη τη μαγεία

πρέπει να τους ανέχομαι να τους υποστηρίζω
τι ξημερώνει αύριο για μένα δε γνωρίζω

μου λένε κάνε εκλογές τον Γιώργο να νικήσεις
τη θέση του πρωθυπουργού ξανά να κατακτήσεις

όμως εγώ το σκέφτομαι δεν θέλω να νικήσω
λίγες ημέρες ξενοιασιάς θέλω και γω να ζήσω

κουράστηκα να κυβερνώ έχω αδυνατίσει
με πράγματα λιγότερα μπορεί κανείς να ζήσει

θέλω λοιπόν, αν το μπορώ, ο Γιώργος να νικήσει
και έξω απ ΄τα προβλήματα εμένα να αφήσει

θα χειρουργεί η σύζυγος άρρωστους στην Αθήνα
και γω θα είμαι άνετος , ξένοιαστος στη Ραφήνα

το κράτος το ξανάχτισα με δίχως νταβατζήδες
χωρίς αετονύχηδες χωρίς αεριτζήδες

ζούμε σεμνά και ταπεινά, θε μου τι ευτυχία
στη χώρα δεν υπάρχει πια κακία, αδικία

μπορώ λοιπόν ν΄ αποσυρθώ παιδιά να μεγαλώσω
και όνομα ιστορικό σ΄ αυτά να παραδώσω

να μεγαλώσουνε σωστά και άνετα να ζήσουν
στο μέλλον πάλι θα κληθούν αυτά να κυβερνήσουν

Φ.Ξημεράκης

Δεν υπάρχουν σχόλια: