Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2019

...Αγωνιστές, κρίμα


3 σχόλια:

Mizi Margueron είπε...

Θα ήθελα να εκμεταλλευτώ αυτή την ευκαιρία για να σας πω μια μεγάλη ευχαριστία στον Dr.Mozeba για την επιστροφή του πρώην συζύγου μου. Είμαι η Άννα Ανδρόνικος από το Agrínion της Ελλάδας. μετά από πέντε χρόνια γάμου ο σύζυγός μου με άφησε για άλλη γυναίκα έκανα ό, τι μπορούσα για να τον επανακτήσω αλλά το μόνο που έκανα ήταν μάταιο ήμουν λυπημένος αλλά δεν ελπίζω να τον πάρει πίσω επειδή είχα πίστη στο Θεό. Έτσι ψάχνω σε απευθείας σύνδεση σχετικά με το πώς να πάρω πίσω τον άντρα μου και βρήκα μια δήλωση του Dr.Mozeba για το πώς μια κυρία βοήθησε να την πάρει από πίσω, τον ήλθε σε επαφή και του είπα τον πόνο που περνούσα, μου είπε τι να έκανα και έκανα, μετά μου έκανε ένα ξόρκι αγάπη 48 ώρες αργότερα ο σύζυγός μου με τηλεφώνησε και μου είπε ότι λυπάται για αυτό που έκανε και μου λείπει τόσο πολύ, αργότερα εκείνη την ημέρα γύρισε σπίτι και ικέτευσε τη συγχώρεσή μου, από τότε η αγάπη έγινε ισχυρότερη. Για τα υπέροχα πράγματα που έκανε ο Dr.Mozeba για μένα, θα ήταν άδικο για μένα να μην αφήσω τους ανθρώπους να γνωρίζουν ότι ένας τόσο δυνατός παίκτης μπάσκετ ζει. Εάν θέλετε να πάρετε τη σχέση σας / παραδοσιακές ρίζες και βότανα για να θεραπεύσετε την ασθένεια / την επιτυχία και την προώθηση στην εργασία σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο mozebaspelltemple@gmail.com ή να τον προσθέσετε στο WhatsApp +2348144480786 ευχαριστίες για τη διανομή του χρόνου σας μαζί μου;

Nana είπε...

Zelim da se zahvalim zeni dami i kraljici koja mi uspesno vratila porodicu evo broja sada sam veoma srecna i zadovoljna zena obrat te joj se ja sam joj veciti duznik vratila mi volju za zivot...evo broja +381616418057viber wcp i poziv

Unknown είπε...

Zahvalna sam gospodji almini jer mi pomogla da ponovo zivim i da sam srecna sa svojom porodicom i decom evo broja viber wcp +381611567923