Τρίτη, 27 Νοεμβρίου 2012

Βήμα βήμα


16 σχόλια:

pama είπε...

απέκτησες σίγουρα έναν fan στα σκίτσα σου.
από μικρός τα λάτρευα και τα λατρεύω
εσύ είσαι το κάτι άλλο!!!διότι τα...
.... μαντινιάζεις!!!!! Καλό!!!ε..
με μάθαινε και με αφιέρωνε σκίτσα
ο μεγάλος ΛΟΓΟ.
Φάνη γράψε με για σένα στο e-mail
ευχαριστώ
Παύλος ο καλός ο μαθητής........

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Παύλο μου σε ευχαριστώ
όμως που να σου γράψω
πουν΄το email που μου λες
δεν ξέρω που να ψάξω.
Καλό μεσημέρι.

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Παύλο σας βρήκα τελικά,
την βρήκα τη γωνιά σου
και θα περνάω ταχτικά
από τη γειτονιά σου.

pama είπε...

καλημέρα Φάνη
το e-mail μου είναι:pama32006@gmail.com
προχθές μου έστειλες απάντηση.
είναι γραμμένο στη σελίδα του blog κάτω από το προφίλ αριστερά.
και χθες βράδυ σου έστειλα e-mail σχετικά με την ανάρτηση της μαντινάδας που μου έγραψες.

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

οΚ ΣΑς βρήκα την καλημέρα μου

OZsupplier είπε...

I’m quite sure I’ll learn many new stuff right here! Good luck for the next!

--------------------------------
cattle exports | livestock exports | beef exports

Areeba Khan είπε...

Make Earning on your Every panels you purchase, Many types of Earning Systems
<a href= http://bannersbroker.com/MrSanghani17 A

Toseef Ahmad είπε...

Best Earning plan without any work, just Visit the Website and Earn
www.profitclicking.com

Amir jamil είπε...

Global Ads Business which have 10 Types of Earning System s with 3 Levels Referral Program.
Want to Join Just Contact : jobzcornerz@gmail.com
www.globaladsbiz.com

Muhammad Ashraf είπε...

Best Part time Online Jobs without any investment, Just click the Website and Earn.
Free Earning

About Bali είπε...

Travel to Bali is very good to booking from Bali Hotels Accommodation. You will find something natural around the island. Exploring the island of Bali, and Best deal of hotels. Check also special deals on Bali Resorts in Kuta Hotels, Seminyak Hotels, Legian Hotels , Nusa Lembongan Hotels,
Nusa Dua Hotels ,and Sanur Hotels. Or if you want to get holiday in Phuket, you can book from Phuket Hotels , Patong Hotels booking online,and Istanbul Hotels Turkey for Istanbul Turkey Online reservation.. Thank You.

54fm είπε...

Φάνη μου,χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ειχα καιρο να ερθω απο εδω απο το σπιτικο σου.Περασα για ν'αφησω τις ευχες μου.Tα πιο ομορφα Χριστουγεννα ευχομαι να περασεις κοντα μ αυτους που αγαπας και οτι ποθησεις να'χεις.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ .Χρονια πολλα γεμάτα υγεια και του Χριστου η γέννηση ας μας φέρει ευτυχια!!!!

fahim ahmed είπε...

Make Money Online without any Investment, Just Click the Website and Start Earning
www.jobzcorner.com

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

κάθισα αρκετά στο νησί
είμαι και πάλι πίσω
Χρόνια Πολλά σε όλους σας.

MrSevenEleven είπε...

heuuuu oué peut etre !