Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

Κάντε μια προσευχή

16 σχόλια:

elena porcupine είπε...

Μακάρι!Θα το κάνει το θαύμα της, θα δεις!
Καληνύχτα!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ενωνουμε τις ψυχες μας μαζι με τις δικες σας Φάνη μου.....

Roadartist είπε...

..Εύχομαι ολόψυχα να πάνε όλα καλά..

Margo είπε...

Μαζί σας με μια προσευχή.. όλα να πάνε καλά!!!

anthivolon είπε...

Mαζί κι εγώ στις προσευχές σας!! Η Παναγιά μας να τον βοηθήσει!!!

Ianos είπε...

Οχι μια αλλα οσες προσευχες χρειαστουν...Ευχομαι μεσα απο την ψυχη μου να πανε ολα καλα!

D.Angel είπε...

Ευχομαι απο καρδιάς να πάνε όλα καλά!
Δεν έχω λόγια....

Ανώνυμος είπε...

Eιμαστε ολοι μαζί σας!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Μια ταπεινή ευχή από καρδιάς δοσμένη..

Rena είπε...

Εύχομαι όλα να πάνε καλά για το παλικάρι!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Ενώνω την αγωνία μου για το παλληκάρι κι εύχομαι να είναι αυτός ο νικητής της μάχης.ΑΠο καρδιάς.

Eva F. είπε...

Μακάρι- μακάρι- μακάρι να πάνε όλα καλά!!!!
Να είσαι καλά Φάνη μου!
Όμορφη να είναι η Κυριακή σου....

Βάσσια είπε...

Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να σηκωθεί γερός ξανά.

D.Angel είπε...

Καλό του ταξίδι Φάνη μου!
Καλό κουράγιο σε όλους σας!
Λυπάμαι πολύ

marilise είπε...

καλούς ανέμους στην στράτα του παλληκαριού !!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΗ ΑΠΟΥΣΙΑ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΛΑ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΤΥΧΟ ΠΙΛΟΤΟ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ.ΑΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ:((