Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

Πάμε ΚΡΗΤΗ

12 σχόλια:

IaTriDis είπε...

Άντε Φάνη μου! Καλό ταξίδι και καλές διακοπές!!!! Εγώ χτές γύρισα από Κρήτη! Πήγα για δυο μόνο μέρες για γυναίκα...!!!! Καλά να περνάς!!!

IaTriDis είπε...

...Κι έχω ένα ποιηματάκι που το σκάρωσα κατα τις 4 το πρωί καθώς έβλεπα τα φώτα της Κρήτης από το καράβι.
Θέλω τη γνώμη σου...!

"Φάνηκε η λεβεντογέννα Κρήτη
η ώρα επήγε τέσσερις
και δεν κοιμάμαι μπίτι"

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Ευχαριστώ για τις ευχές
και για τη μαντινάδα
σε λίγο είσαι έτοιμος
να κάνουμε καντάδα

Αν σε τυλίξει Κρητικιά
πρέπει να προχωρήσεις
θα χρειαστεί πολλές φορές
να της τις τραγουδήσεις.

Unknown είπε...

Ανε κατέβεις στα Χανιά
πέρνα από λιμάνι
να σε κεράσουν τσικουδιά
τον πόνο σου να γιάνει...

Στην Κρήτη, όπου κι αν βρεθείς
καλά θα τα περάσεις
ακόμη κι ο αέρας της
βοηθά να μην γεράσεις

Φάνη καλά να τα περνάς
όσο καιρό θα μείνης
και σαν γυρίσης φίλε μου
ρίμες μας ξαναδίνεις.

Καλά να περάσης.

Κωστής

IaTriDis είπε...

Τον λόγο σου κρατώ
καλέ μου φίλε, Φάνη
γιατί την εποθώ
όσα κι αν μου 'χει κάνει

Ι.Σ. είπε...

Καλές διακοπές!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καλα να περασεις Φάνη μου!

D.Angel είπε...

Είμαι σίγουρη πως θα περάσεις καλά!
Φιλιά πολλά

Rena είπε...

Δύσκολος δε λες τίποτα Φάνη μου γι αυτό ας φορτίσουμε τις μπαταρίες μας και να πάρουμε δυνάμεις,καλές διακοπές και φιλιά στην όμορφη Κρήτη!

Ανώνυμος είπε...

Καλές διακοπές

καλή ξεκούραση!

Dreameraki είπε...

Πολλά φιλιά στη Γέργερη και στα πιτσιρίκια της!!!!!!!Καλές διακοπές!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Σας ευχαριστώ όλους
θα προσπαθήσω να καθυστερήσω την επιστροφή μου.
Η Κρήτη είναι πανέμορφη.