Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2008


Καραμανλής

Οπου κι αν πάω πίσω μου , αυτός με κυνηγά
Έριξε το ζωνάρι του και ψάχνει για καυγά

Το είχα κάνει υπουργό και τώρα μετανιώνω
Τον έδιωξα , τσατίστηκε και τώρα τα πληρώνω

Όλο μου κάνει κριτική ξέρει το πρόβλημα μου
Και έχω βρει αληθινά σας λέω τον μπελά μου

Ξέρει πως είναι δύσκολο να τονε «παραιτήσω»
Και ότι είναι δύσκολο χωρίς αυτόν να ζήσω

Πήρε λοιπόν το δίκαννο και με πυροβολεί
Με συνεχείς δηλώσεις όπου και να βρεθεί

Για όλα έχει άποψη , τίποτα δεν τ΄ αρέσει
Στο λάκκο που μου άνοιξε μέσα αυτός θα πέσει

Κάνω ανασχηματισμό τον κάνω υπουργό
Να δούμε τι θα λέει και τότε στο λαό.

Τατούλης

Κώστα θα κάνω κριτική τι γνώμη μου θα λέω
Μονάχος δεν θα κάθομαι μες τη βουλή να κλαίω

Θα λέω όλα τα στραβά για τη κυβέρνηση σου
Κι αν θέλεις θα κοντραριστώ κάποια στιγμή μαζί σου

Το βλέπεις δε με παίζουνε οι άλλοι υπουργοί

Βλέπεις πως δε δουλεύει τώρα το μαγαζί

Κώστα να ξέρεις ήσυχο εγώ δεν θα σ΄ αφήσω
Σε υπουργείο σύντομα θα πρέπει να γυρίσω

Δεν υπάρχουν σχόλια: