Κυριακή 10 Αυγούστου 2008

Ντορα- Αννα Μαρία στο Πεκίνο


ΝΤΟΡΑ
Aννα-Μαρία ήθελα να σας ευχαριστήσω
Δεν το περίμενα στιγμές όπως αυτή να ζήσω

Εσείς εκπροσωπήσατε στην Κίνα την Ελλάδα
Σας βλέπω τώρα από κοντά και μου ΄ρχεται ζαλάδα

Βέβαια το γνωρίζετε στην οικογένεια μας
Σας αγαπούμε αληθινά είσαστε στη καρδιά μας

Φιλιά από τον πατέρα μου, φιλιά απ΄ τη Μαρίκα
Ξέρετε τη φιλία σας ότι την έχω προίκα

ΑΝΝΑ -ΜΑΡΙΑ
Ντόρα μου πως μεγάλωσες, ολόκληρη κοπέλα
Μην βιάζεσαι και πρόσεχε μην κάνεις καμιά τρέλα

Αν κάποτε μας χρειαστείς είμαστε στο πλευρό σου
Και μεις θα βοηθήσουμε να ζήσεις τ΄ όνειρο σου

Ξέρεις πως διακριτικά σας παρακολουθούμε
Γιατί εμείς δεν θέλουμε να ανακατευτούμε

Ζούμε απλά και φτωχικά και ένα τ΄ όνειρο μας
Κάποτε να γυρίσουμε στον τόπο τον δικό μας

1 σχόλιο:

monahikoslikos είπε...

Με το καλό να έρθετε στον τόπο το δικό σας
Αν γίνω εγώ πρωθυπουργός θα σας δεχτώ ασμένως
Θα στρώσω κόκκινο χαλί να μην πατάτε χώμα
να τρώτε και να πίνετε μέχρι να είστε λιώμα.