Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2008

ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ



(θα μπορούσε να σκέφτεται……ο κ Καραμανλής)


Ντρέπομαι άλλο δεν μπορώ τον κόσμο να κοιτάξω
Ψάχνω να βρω το που μπορώ για λίγο να λουφάξω

Που να κοιτάξω να χαρώ να μην μελαγχολήσω
Με τούτη την κυβέρνηση πως το μπορώ να ζήσω

Πέστε μου που να στηριχτώ να δω μια άσπρη μέρα
Όταν καινούργια σκάνδαλα φυτρώνουν κάθε μέρα

Είπα σεμνά κα ταπεινά ότι θα κυβερνήσω
Και μες το βούρκο σέρνομαι και πως θα επιζήσω

Πώς να κοιτάξω τον φτωχό και τον συνταξιούχο
Τους άνεργους , τους φοιτητές τον μη προνομιούχο

Εγώ τους υποσχέθηκα καλύτερα θα ζήσουν
Και έτσι τους ξεγέλασα πάλι να με ψηφίσουν

Και τώρα η ακρίβεια όλους τους μαστιγώνει
Και πως αντέχει ο φτωχός όλα να τα πληρώνει

Όλα τα ρίχνω στο ΠΑΣΟΚ μόνο εγώ δε φταίω
Θέ μου τι αναγκάζομαι καθημερνά να λέω

Ν΄ αλλάξω κάποιους υπουργούς πέστε μου ποιους να βάλω
Που κάθε μέρα έρχεται πρόβλημα πιο μεγάλο

Εχω και λίγους βουλευτές ισχνή πλειοψηφία
Είναι κι αυτό ένα πρόβλημα δεν είναι η αιτία

Είπα το ασφαλιστικό ότι θα διορθώσω
Και τώρα ετοιμάζομαι όλα να τα σαρώσω

Κουκούλωνα το Σκοπιανό μα φούντωσε και πάλι
Και δεν γνωρίζω αύριο η μέρα τι θα βγάλει

Οι φίλοι οι Αμερικανοί βρίσκονται στο πλευρό μας
Δεν το καταλαβαίνουμε μα θένε το καλό μας

Και φτιάχνουνε κρατίδια δίπλα στη γειτονιά μας
Και εφιάλτες γίνονται όλα τα όνειρα μας


Ξύπνα Κωστή αληθινά και βγες απ ΄το κλουβί σου
Και ευκαιρίες δεν θα βρεις πολλές εις τη ζωή σου

Δεν φαίνεται να κυβερνάς, έχεις εσύ ευθύνη
Και ευκαιρίες ο λαός μάλλον πολλές σου δίνει

29-02-08

Δεν υπάρχουν σχόλια: