Πέμπτη 5 Ιουλίου 2007

ΣΚΑΝΔΑΛΟΛΟΓΙΑ

(...είπε πολλά ο κ Καραμανλής, αλλά θα μπορούσε και να πει)


Γιώργο μιλάς για σκάνδαλα; είμαστε σοβαροί
εμένα καταγγέλεις και μέσα στη βουλή;

εμένα που εκλέχτηκα να διώξω νταβατζήδες
να διώξω κλέφτες , άχρηστους και τους αεριτζήδες;

να χτίσω κράτος εξ αρχής με ηθική κι αξίες
και τρία χρόνια προσπαθώ με κόπους με θυσίες

έδιωξα τόσους υπουργούς, στελέχη , κολλητούς μου
και τώρα με κατηγορείς , δεν το χωράει ο νους μου

τόσους και τόσους έδιωξα απ΄την παράταξη μου
το ξέρεις ότι πόνεσα βαθιά μες τη ψυχή μου

το ξέρεις ότι δεν μπορείς να με κατηγορήσεις
εσύ θα πρέπει παρελθόν πολύ βαρύ να σβήσεις

έχω για τον πατέρα σου, να πω για τον παππού σου
και για τις κυβερνήσεις σας, που δεν τα βάνει ο νους σου

και μη μου πεις συμψηφισμούς πως προσπαθώ να κάνω
το καθαρό το κούτελο πιο πάνω απ΄όλα βάνω

ν΄αρχίσουμε να ψάχνουμε απ΄το 21
κάποτε είναι σίγουρο θα ψάξουμε για μένα

Φ.Ξ

Δεν υπάρχουν σχόλια: